Nowy
W sprawie dostępności i możliwości fittingu skontaktuj się z nami.
+48 534 143 589
+48 730 735 333 (fitting)
Nowy driver PING G425 LST został zaprojektowany bardziej okrągłym kształtem główki i jej objętoscią 445cc aby zredukować spin i poprawić osiągi golfistów z szybszym swingiem. Kute lico T9S+ dodatkowo zwiększa możliwość odkształcenia co zapewnia wyższą prędkość piłki. Główka wykorzystuje 17-gramowy przesuwny ciężarek w tylnej część główki ,który może zostać ustawiony w pozycji neutralnej, fade i draw, aby idealnie dopasować pożądaną trajektorię.
Niższy spin
Bardziej obły kształt główki i mniejszy rozmiar (445cc) umożliwiły przesunięcie środka ciężkości tak by zmniejszyć spin o około 200-400 rpm względem drivera G410 LST. Dzięki temu uzyskano niższy tor lotu piłki dla graczy o szybkim swingu. 17-gramowy ciężarek może zostać ustawiony w pozycji neutralnej, fade i draw, aby idealnie dopasować pożądaną trajektorię.
Precyzyjnie kute lico
Wysokiej wytrzymałości kute lico T9S+ zapewnia możliwość ugięcia na większej powierzchni lica. Dzięki temu prędkość piłki zostaje wysoka z większego obszaru.
Aerodynamiczny kształt
Dopracowane turbulatory na górnej części główki redukują opór powietrza i pozwalają jeszcze bardziej rozpędzić kij. Większa prędkość kija to większa energia przekazywana piłce.
Internal Dragonfly ®
Dzięki technologii Dragonfly konstrukcja ultraciękiej górnej części główki wykonanej z tytanu Ti 8-1-1 została zaoszczędzona dodatkowa masa, która została przeniesiona w postaci ciężarka w dolną, tylną część główki. To natomiast zwiększyło MOI i zoptymalizowało położenie środka ciężkości pod uzyskanie największego dystansu i wybaczalności.
Wewnętrzne żebrowanie
Inżynierowie pinga opracowali wewnętrzną strukturę żebrowania wzmacniającą strukturę główki wykonanej z tytanu Ti 8-1-1. Dzięki temu poprawili nie tylko wytrzymałość strukturalną główki ale też akustykę przy uderzeniu. Dzięki temu dźwięk uderzenia brzmi bardziej solidnie i przyjemnie dla ucha.
Łatwe dopasowanie
Technologia Trajectory Tuning 2.0 to lekkie, aerodynamiczne łączenie shaftu i główki pozwalające na zmianę ustawień kątów główki tak by osiągnąć maksymalny dystans i celność.
8-pozycyjny hosel
Ultra lekki aerodynamiczny hosel zapewniaja możliwość zmiany kata kija aby precyzyjnie dostosować trajektorie strzałów. Zmiana kąta lica w zakresie +/- 1.5° oraz dodatkowo aż do 3° regulacji kąta lie.
Standardowy Shaft
Shaft PING Alta CB Slate to shaft counterbalance z 8-gramowym ciężarkiem pod gripem. Dzięki temu zwiększa energię generowaną w trakcie swingu co przekłada się na większą prędkość piłki i dystans.
Opcjonalne standardowe shafty
Aldila Rogue White zapewnia linioe, stabilne odczucie, niski spin oraz nisko-średnią trajektrorię lotu piłki. Mitsubishi Tensei AV Orange zapewnia średnio-wysoką trajektorię i jest shaftem counterbalannce co zapewnia dodatkową stabilność i kontrolę
Inteligentne Gripy
Arccos Caddie Smart Grips są standardowymi gripami. Wbudowany sensor automatycznie wykrywa uderzenia i je analizuje w parze z aplikacją Arccos Caddie.