Driver PING G425 LST

Nowy

W sprawie dostępności i możliwości fittingu skontaktuj się z nami. 

+48 534 143 589

+48 730 735 333 (fitting)

Nowy driver PING G425 LST został zaprojektowany bardziej okrągłym kształtem główki i jej objętoscią 445cc aby zredukować spin i poprawić osiągi golfistów z szybszym swingiem. Kute lico T9S+ dodatkowo zwiększa możliwość odkształcenia co zapewnia wyższą prędkość piłki. Główka wykorzystuje 17-gramowy przesuwny ciężarek w tylnej część główki ,który może zostać ustawiony w pozycji neutralnej, fade i draw, aby idealnie dopasować pożądaną trajektorię.

1 999 zł

-20%

2 499 zł

Niższy spin

Bardziej obły kształt główki i mniejszy rozmiar (445cc) umożliwiły przesunięcie środka ciężkości tak by zmniejszyć spin o około 200-400 rpm względem drivera G410 LST. Dzięki temu uzyskano niższy tor lotu piłki dla graczy o szybkim swingu. 17-gramowy ciężarek może zostać ustawiony w pozycji neutralnej, fade i draw, aby idealnie dopasować pożądaną trajektorię.

 

 

Precyzyjnie kute lico

Wysokiej wytrzymałości kute lico T9S+ zapewnia możliwość ugięcia na większej powierzchni lica. Dzięki temu prędkość piłki zostaje wysoka z większego obszaru.

 

 


Aerodynamiczny kształt

Dopracowane turbulatory na górnej części główki redukują opór powietrza i pozwalają jeszcze bardziej rozpędzić kij. Większa prędkość kija to większa energia przekazywana piłce.

 

 

Internal Dragonfly ®

Dzięki technologii Dragonfly konstrukcja ultraciękiej górnej części główki wykonanej z tytanu Ti 8-1-1 została zaoszczędzona dodatkowa masa, która została przeniesiona w postaci ciężarka w dolną, tylną część główki. To natomiast zwiększyło MOI i zoptymalizowało położenie środka ciężkości pod uzyskanie największego dystansu i wybaczalności.

 

 

Wewnętrzne żebrowanie

Inżynierowie pinga opracowali wewnętrzną strukturę żebrowania wzmacniającą strukturę główki wykonanej z tytanu Ti 8-1-1. Dzięki temu poprawili nie tylko wytrzymałość strukturalną główki ale też akustykę przy uderzeniu. Dzięki temu dźwięk uderzenia brzmi bardziej solidnie i przyjemnie dla ucha.

 

 

Łatwe dopasowanie

Technologia Trajectory Tuning 2.0 to lekkie, aerodynamiczne łączenie shaftu i główki pozwalające na zmianę ustawień kątów główki tak by osiągnąć maksymalny dystans i celność.

 

 

8-pozycyjny hosel

Ultra lekki aerodynamiczny hosel zapewniaja możliwość zmiany kata kija aby precyzyjnie dostosować trajektorie strzałów. Zmiana kąta lica w zakresie +/- 1.5° oraz dodatkowo aż do 3° regulacji kąta lie.

 

 

Standardowy Shaft

Shaft PING Alta CB Slate to shaft counterbalance z 8-gramowym ciężarkiem pod gripem. Dzięki temu zwiększa energię generowaną w trakcie swingu co przekłada się na większą prędkość piłki i dystans.

 

 

Opcjonalne standardowe shafty

Aldila Rogue White zapewnia linioe, stabilne odczucie, niski spin oraz nisko-średnią trajektrorię lotu piłki. Mitsubishi Tensei AV Orange zapewnia średnio-wysoką trajektorię i jest shaftem counterbalannce co zapewnia dodatkową stabilność i kontrolę

 

 

Inteligentne Gripy

Arccos Caddie Smart Grips są standardowymi gripami. Wbudowany sensor automatycznie wykrywa uderzenia i je analizuje w parze z aplikacją Arccos Caddie.

 

Napisz recenzję

Driver PING G425 LST

Driver PING G425 LST

W sprawie dostępności i możliwości fittingu skontaktuj się z nami. 

+48 534 143 589

+48 730 735 333 (fitting)

Nowy driver PING G425 LST został zaprojektowany bardziej okrągłym kształtem główki i jej objętoscią 445cc aby zredukować spin i poprawić osiągi golfistów z szybszym swingiem. Kute lico T9S+ dodatkowo zwiększa możliwość odkształcenia co zapewnia wyższą prędkość piłki. Główka wykorzystuje 17-gramowy przesuwny ciężarek w tylnej część główki ,który może zostać ustawiony w pozycji neutralnej, fade i draw, aby idealnie dopasować pożądaną trajektorię.

Podobne produkty

Przejdź do góry