Nowy
NAJLEPSZY DRIVER O NISKIM SPINIE
Jeśli nadmiar spinu jest wrogiem, driver Titleist TSR4 jest odpowiedzią. Oferuje dwa różne ustawienia redukcji spinów, ulepszoną aerodynamikę i naszą nową konstrukcję Multi-Plateau Variable Face Thickness - wszystko to w kompaktowym, 430-centymetrowym kształcie preferowanym przez graczy.
Regulowana kontrola spinu
TSR4 oferuje zarówno przednie jak i tylne opcje wagi, aby umożliwić jeszcze większej liczbie graczy eksperymentowanie z uzyskaniem odległości poprzez niższy spin. Ustawienie przednie daje maksymalną redukcję spinu, podczas gdy ustawienie tylne jest bardziej umiarkowane - tworząc bardziej profil wydajności TSR3.5.
Wielopłatkowa konstrukcja o zmiennej grubości powierzchni.
Podobnie jak w TSR2, konstrukcja o zmiennej grubości lica jest używana w TSR4 do budowania lica do wewnątrz, warstwa po warstwie, oferując bardziej spójną prędkość i odległość na całej powierzchni uderzenia.
Wydajność dostosowana do gracza
TSR4 to driver o ultra niskim spinie, ale to także Titleist. Oznacza to, że skupiamy się na każdym szczególe - od czucia kija w powietrzu po dźwięk, jaki wydaje przy uderzeniu - i dostrajamy wszystko tak, aby spełniało standardy naszych graczy.
Regulacja hosla SureFit
Driver, który jest lepiej dopasowany, osiąga lepsze wyniki. System SureFit daje monterowi elastyczność, która pozwala idealnie dopasować wydajność TSR4 do potrzeb każdego gracza, pomagając w uzyskaniu czystszego i bardziej spójnego kontaktu.
SPECYFIKACJA
Drivers | 8.0° | 9.0° | 10.0° | 11.0° | 12.0° |
---|---|---|---|---|---|
TSR1 | - | RH/LH | RH/LH | - | RH/LH |
TSR2 | RH/LH | RH/LH | RH/LH | RH/LH | - |
TSR3 | RH/LH | RH/LH | RH/LH | RH/LH | - |
TSR4 | RH/LH | RH/LH | RH/LH | - | - |
Lie | ← | 58.5° | → | ||
Lie (TSR1) | ← | 59.0° | → | ||
Length | ← | 45.5" | → | ||
Length (TSR1) | ← | 45.75" | → |
SHAFT
Model | Flex | Weight | Torque | Launch |
---|---|---|---|---|
50 | 5.0 | 51g | 5.9° | Mid-High |
5.5 | 52g | 5.2° | Mid-High | |
6.0 | 52g | 4.8° | Mid-High | |
60 | 5.0 | 58g | 4.9° | Mid-High |
5.5 | 58g | 4.7° | Mid-High | |
6.0 | 59g | 4.4° | Mid-High |
Model | Flex | Weight | Torque | Launch |
---|---|---|---|---|
55 SFW | R2 | 55g | 5.5° | Mid |
R | 57g | 5.4° | Mid | |
S | 58g | 4.9° | Mid | |
X | 62g | 4.6° | Mid | |
65 | R | 65g | 4.4° | Mid |
S | 67g | 3.9° | Mid | |
X | 68g | 3.4° | Mid | |
TX | 69g | 3.6° | Mid | |
75 | R | 74g | 4.1° | Mid |
S | 77g | 3.9° | Mid | |
X | 78g | 3.4° | Mid | |
TX | 79g | 3.2° | Mid |
Model | Flex | Weight | Torque | Launch |
---|---|---|---|---|
60 | 5.5 | 60g | 4.0° | Low-Mid |
6.0 | 60g | 3.5° | Low-Mid | |
6.5 | 60g | 3.3° | Low-Mid | |
TX | 65g | 2.5° | Low-Mid | |
70 | 5.5 | 67g | 3.8° | Low-Mid |
6.0 | 68g | 3.3° | Low-Mid | |
6.5 | 70g | 3.1° | Low-Mid | |
TX | 75g | 2.3° | Low-Mid | |
80 | 6.0 | 80g | 2.9° | Low-Mid |
6.5 | 82g | 2.4° | Low-Mid | |
TX | 82g | 2.1° | Low-Mid |
Model | Flex | Weight | Torque | Launch |
---|---|---|---|---|
65 | S | 67g | 3.6° | Low |
X | 68g | 3.5° | Low | |
TX | 69g | 3.5° | Low | |
75 | S | 76g | 3.6° | Low |
X | 78g | 3.5° | Low | |
TX | 79g | 3.0° | Low | |
85 | S | 89g | 3.2° | Low |
X | 90g | 3.2° | Low | |
TX | 90g | 2.8° | Low |