Nowy
W sprawie dostępności i możliwości fittingu skontaktuj się z nami.
+48 534 143 589
+48 730 735 333 (fitting)
Nowy driver PING G425 MAX posiada najwyższy MOI w historii driverów marki PING. Dzięki zastosowaniu technologii dragonfly crown oszczędzono tak dużo masy, że można było ją przenieść w postaci 26-gramowego przesuwnego ciężarka w tylną część główki. Ciężarek może zostać ustawiony w pozycji neutralnej, fade i draw. Kute lico T9S+ dodatkowo zwiększa możliwość odkształcenia co zapewnia wyższą prędkość piłki.
Najwyższe MOI
W driverze G425 Ping osiągnął rekordowa wartość 10,000 MOI. Głównie dzięki zastosowaniu 26 gramowego przesuwnego ciężarka w tylnej części główki. Ciężarek może zostać ustawiony w pozycji neutralnej, fade i draw.
Internal Dragonfly ®
Dzięki technologii Dragonfly konstrukcja ultraciękiej górnej części główki wykonanej z tytanu Ti 8-1-1 została zaoszczędzona dodatkowa masa, która została przeniesiona w postaci ciężarka w dolną, tylną część główki. To natomiast zwiększyło MOI i zoptymalizowało położenie środka ciężkości pod uzyskanie największego dystansu i wybaczalności.
Precyzyjnie kute lico
Wysokiej wytrzymałości kute lico T9S+ zapewnia możliwość ugięcia na większej powierzchni lica. Dzięki temu prędkość piłki zostaje wysoka z większego obszaru.
Aerodynamiczny kształt
Dopracowane turbulatory na górnej części główki redukują opór powietrza i pozwalają jeszcze bardziej rozpędzić kij. Większa prędkość kija to większa energia przekazywana piłce.
Wewnętrzne żebrowanie
Inżynierowie pinga opracowali wewnętrzną strukturę żebrowania wzmacniającą strukturę główki wykonanej z tytanu Ti 8-1-1. Dzięki temu poprawili nie tylko wytrzymałość strukturalną główki ale też akustykę przy uderzeniu. Dzięki temu dźwięk uderzenia brzmi bardziej solidnie i przyjemnie dla ucha.
Łatwe dopasowanie
Technologia Trajectory Tuning 2.0 to lekkie, aerodynamiczne łączenie shaftu i główki pozwalające na zmianę ustawień kątów główki tak by osiągnąć maksymalny dystans i celność.
8-pozycyjny hosel
Ultra lekki aerodynamiczny hosel zapewniaja możliwość zmiany kata kija aby precyzyjnie dostosować trajektorie strzałów. Zmiana kąta lica w zakresie +/- 1.5° oraz dodatkowo aż do 3° regulacji kąta lie.
Standardowy Shaft
Shaft PING Alta CB Slate to shaft counterbalance z 8-gramowym ciężarkiem pod gripem. Dzięki temu zwiększa energię generowaną w trakcie swingu co przekłada się na większą prędkość piłki i dystans.
Opcjonalne standardowe shafty
Aldila Rogue White zapewnia linioe, stabilne odczucie, niski spin oraz nisko-średnią trajektrorię lotu piłki. Mitsubishi Tensei AV Orange zapewnia średnio-wysoką trajektorię i jest shaftem counterbalannce co zapewnia dodatkową stabilność i kontrolę
Inteligentne Gripy
Arccos Caddie Smart Grips są standardowymi gripami. Wbudowany sensor automatycznie wykrywa uderzenia i je analizuje w parze z aplikacją Arccos Caddie.