DEMO • Driver PING LST

Nowy

Ten model o wysokim MOI został zaprojektowany, aby produkować niski, stabilny spin z kontrolą nad uderzeniami, którą zapewnia innowacyjna technologia ruchomej wagi rodziny driverów G410. Kompaktowa, wielomateriałowa główka o pojemności 450 cm3 łączy w sobie szybkie, kute lico T9S+, ulepszoną aerodynamikę oraz MOI o 3% wyższe niż w modelu G400 LST. Trajectory Tuning 2.0 rozszerza możliwości regulacji loftów i lie wykorzystując opatentowany ośmiostopniowy, lekki hosel.

Ten produkt nie występuje już w magazynie

1 750 zł

-500 zł

2 250 zł

KIJ DEMO SPECYFIKACJA:

OCENA: 5+

STAN: UŻYWANY (brak śladów użytkowania)

LOFT: 10.5

RĘKA: DLA PRAWORĘCZNYCH GRACZY

SHAFT: MOŻLIWOŚĆ WYBORU FLEXU I WAGI 

 

Konstrukcja Low-Spin
Ruchomy, wolframowy obciążnik tylny o dużej gęstości przesuwa położenie CG w każdym kierunku - od neutralnego do wpływu na kierunek strzału w prawo lub w lewo. Pozycja CG jest nieznacznie przesunięta do przodu w stosunku do modeli G410 Plus i SFT we wszystkich trzech pozycjach (Draw, Neutral, Fade), co prowadzi do redukcji spinu o około 200 do 400 obr/min, w zależności od wału i warunków startowych golfisty.


Ruchomy ciężar
G410 LST korzysta z technologii ruchomego ciężaru wprowadzonej w modelu G410 Plus, umożliwiając ustawienie środka ciężkości w celu kontroli lotu piłki, oddając w Twoje ręce dopasowanie na poziomie tour-level. Ciężar umieszczony na skrajnej granicy zwiększa MOI, aby zwiększyć prędkość piłki i wybaczenie.


Szybszy profil
Profil LST jest mniejszy, bardziej zaokrąglony i w kształcie gruszki, aby zwiększyć prędkość główki. Lico "Tour Square" jest lekko otwarte, a wzór linii punktowej obramowuje obszar uderzenia, aby pomóc w wyrównaniu. Marszczona korona ma właściwości usztywniające i zapewnia czysty i mocny wygląd pod kątem.

Aerodynamiczny kształt
LST jest zaprojektowana z mniejszym profilem, który jest krótszy z przodu do tyłu i od pięty do palców. Agresywnie ukształtowana, bardziej wydajna technologia Turbulator na szczycie korony Ti 8-1-1 podkreśla aerodynamikę główki i zwiększa prędkość główki dla generowania odległości.


High-Speed Face
Aby przyspieszyć prędkość piłki i zwiększyć odległość, precyzyjnie obrobiona, kuta powierzchnia czołowa T9S+ jest poddawana opatentowanemu procesowi obróbki cieplnej, tworząc cienką, gorącą strefę uderzenia dla maksymalnego ugięcia. Szorstka struktura lica pomaga zredukować spin.


Wewnętrzna technologia Dragonfly
Opatentowana technologia Dragonfly po wewnętrznej stronie główki 450cc tworzy ultra cienką strukturę korony, oszczędzając wagę, która jest przesunięta do skrajnej granicy główki kija, aby zwiększyć MOI o 3% (w porównaniu do G400 LST) dla zwiększenia prędkości piłki i wybaczania.

Napisz recenzję

DEMO • Driver PING LST

DEMO • Driver PING LST

Ten model o wysokim MOI został zaprojektowany, aby produkować niski, stabilny spin z kontrolą nad uderzeniami, którą zapewnia innowacyjna technologia ruchomej wagi rodziny driverów G410. Kompaktowa, wielomateriałowa główka o pojemności 450 cm3 łączy w sobie szybkie, kute lico T9S+, ulepszoną aerodynamikę oraz MOI o 3% wyższe niż w modelu G400 LST. Trajectory Tuning 2.0 rozszerza możliwości regulacji loftów i lie wykorzystując opatentowany ośmiostopniowy, lekki hosel.

Podobne produkty

Przejdź do góry