Driver PING G410 Plus

Nowy

W sprawie dostępności i możliwości fittingu skontaktuj się z nami. 

+48 534 143 589

+48 730 735 333 (fitting)

1 800 zł

-20%

2 250 zł

Zaawansowane opcje fittingowe zapewniają zwiększenie wybaczalności i prędkości piłki. Technologia movable-weight (ciężarek do zmiany środka ciężkości główki) oferuje prostą opcję dostosowania drivera do twojej wymarzonej trajektorii tak by bez strachu uderzać driverem i trafiać więcej fairway’ów. Technologia Trajectory Tuning 2.0 zwiększa zakres opcji kątów główki do ośmiu opcji w lekkim hosel’u.

Zmienny środek ciężkości Ciężarek pozwala zmienić środek ciężkości główki tym samym pozwala na kontrolowanie toru lotu piłki, dzięki czemu zapewnia tour’owy poziom dopasowania.

Trzy pozycje (Draw, Neutral, Fade) ultragęstego wolframowego ciężarka zmieniają środek ciężkości, aby zmienić kierunek strzału. Pozycje ciężarków są w ekstremalnych zewnętrznych pozycjach tak by zwiększyć MOI i podnieść prędkość piłki oraz wybaczalność. Dzięki temu Twoje strzały będą nie tylko dalsze, ale też prostsze.

8-pozycyjny hosel Technologia Trajectory Tuning 2.0 w driverze G410 to ultra lekki aerodynamiczny hosel zapewniający możliwość zmiany kata kija aby precyzyjnie dostosować trajektorie strzałów. Zmiana kata lica w zakresie +/- 1.5° oraz dodatkowo aż do 3° regulacji kąta lie.

Kute lico Aby zwiększyć odległość trzeba przyśpieszyć prędkość piłki. Dzięki kutemu licu T9S+ poddanemu opatentowanemu procesowi obróbki cieplnej uzyskano bardzo cienką, a zarazem wytrzymałą powierzchnię zapewniającą maksymalne ugięcie i oddanie energii. Wszystkie te aspekty dają dodatkowo silny dźwięk i odczucie z uderzenia.

Wewnętrzna technologia Dragonfly Nowy wzór górnej części główki w rozmiarze 455cc posiada strategicznie rozmieszczone wzmocnienia. Technologia Dragonfly zapewnia ultra-cienką górna część, a zaoszczędzona masa została rozprowadzona w reszcie główki aby zoptymalizować pozycję środka ciężkości.

Opływowy kształt Zredukowany opór powietrza pomaga zwiększyć prędkość główki a tym samym prędkość piłki i dystans. Nowy kształt wyposażono w bardziej agresywną technologię Turbulator.

Standardowy shaft Alta CB Red 55 Nowa generacja shaftów PING cunter-balance to lekki i posyłający wysoko piłkę stabilny shaft zapewniający większą powtarzalność.

Opcje fittingowe PING Tour 65 & 75 (niski tor lotu, niski spin) Project X EvenFlow Black 75 (niski tor lotu, niski spin) Mitsubishi Tensei CK Orange 60 (średni tor lotu, niski spin) Dostępne bez dopłaty.

Napisz recenzję

Driver PING G410 Plus

Driver PING G410 Plus

W sprawie dostępności i możliwości fittingu skontaktuj się z nami. 

+48 534 143 589

+48 730 735 333 (fitting)

Podobne produkty

Przejdź do góry