10336051
Nowy
Z-STAR zapewnia maksymalny spin przy greenie, co przekłada się na niezrównaną kontrolę i siłę hamowania. Jego wysokiej jakości trzyczęściowa konstrukcja zapewnia doświadczonym graczom pełną wydajność turniejową, od tee do greenu.
PRZEPIS NA SUKCES
Aby przekraczać granice swoich możliwości, potrzebujesz piłki, która ma wszystkie niezbędne cechy. Dlatego cała seria Z-STAR została zaprojektowana tak, aby zapewnić odległość, kontrolę i czucie na poziomie turniejowym, od tee do greenu. Dzięki zmodyfikowanemu rdzeniowi FastLayer DG Core i ulepszonej powłoce Spin Skin+ również Ty możesz doświadczyć formuły, której zaufali mistrzowie turniejów wielkoszlemowych, gdy stawką jest zwycięstwo.
FASTLAYER DG CORE
Kompromis jest odwieczny: twarde rdzenie są szybkie, miękkie rdzenie są wolne. Jednak im twardsza piłka golfowa, tym bardziej odczuwalne jest uderzenie, co może zmniejszyć pewność siebie w sytuacjach stresowych. Dlatego nasze nowe rdzenie FastLayer DG są miękkie w środku i stają się twardsze od środka na zewnątrz. Kontrastująca kompresja pomaga im szybciej odbijać się od powierzchni, zapewniając niesamowitą odległość, a jednocześnie wyjątkowe wrażenia dotykowe.
NOWA POWŁOKA SPIN SKIN+
Ta mikronowa warstwa specjalistycznego uretanu zwiększa współczynnik tarcia powłoki, zapewniając jeszcze większy spin i kontrolę.
CIENKA, WYSOKIEJ JAKOŚCI POWŁOKA
Każda piłka golfowa z serii Z-STAR posiada wyjątkowo cienką powłokę z termoplastycznego uretanu, która zapewnia siłę hamowania na poziomie turniejowym w pobliżu greenów.
WZÓR SPEED DIMPLE™
Dzięki swoim głębokim wymiarom, 338 wgłębień Speed Dimples na każdej piłce golfowej z serii Z-STAR przebija powietrze, zapewniając penetrujący start. Po wzbiciu się w powietrze, wgłębienia generują siłę nośną, kierując piłkę w górę w kierunku szczytu i maksymalizując odległość lotu podczas opadania. Gdy warunki stają się trudne, a wiatr osiąga duże prędkości, niski współczynnik oporu powietrza 338 Speed Dimples pomaga piłce utrzymać się na torze lotu w ruchomym powietrzu i zachować odległość przy wietrze czołowym.